پست شماره یکم

همیشه برای شروع کردن مشکل داشتم . همیشه نمی دونستم که وقتی یک جایی رو از نو شروع می کنم باید چه بنویسم و از چه بنویسم و چه طور بنویسم . برای همین همیشه نوشتن اولین نوشته برای من کمی سخت بوده .
اینجا را برای این ساختم تا به دور از استرس فیلتر شدن و راحت بنویسم . چون بلاگر کلا فیلتر هست .
اینجا قصد دارم که

  • از روزانه ها و فکر هام بنویسم
  • از تجاربم بنویسم تا شاید افراد بتونن استفاده کنند
  • لینک ها و منابعی رو هم رسانی و به اشتراک بگذارم
  • مطالبی رو پیشنهاد بدم
  • اخباری اگر شد بنویسم
برای همین اینجا رو به دور از همه می سازم . حساب های اینترنتی هم را به آن وصل می کنم تا شاید اگر دوست داشتین اون ها رو هم بخوانید.
خیلی ممنونم از توجه شما . این بود اولین نوشته من در وبلاگ خیابان هفدهم ...


نظر خود را برای من ایمیل کنید:
khiaban17@bk.ru

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یادمون میره

من هم معلولم !

صحبت